Dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Samira

Blijf op de hoogte en volg Samira

15 Juli 2014 | Indonesië, Medan

House of Zaza Zizi

Aangekomen op Medan, iedereen vroeg onze aandacht voor een taxi etc. Het eerste wat me opmerkte was de geur, van kruiden en 't rook naar Oma. Bus kunnen regelen naar het centrum van Medan. Bij de Carrefour aangekomen. Wat gegeten en de taxi gepakt naar het hotel/guesthouse. Wouden BlueBird taxi nemen maar namen een taxi met een paard erop die ook blauw was! Gelukkig wel goed terecht gekomen. We hadden heerlijk airco in de kamer, heel vriendelijk personeel en super lekker en goedkoop eten! We kregen van lokale mensen "Dodol" die ze zelf hadden gemaakt. De mensen daar waren zo aardig dat het een beetje begon te kriebelen. We werden er zelf onrustig van, alsof wij de vervelende toeristen waren. We wouden niet dat ze zich temin voelde aan ons. De meeste bediening in Nederland kan nog heel veel van ze leren.