Dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Samira

Blijf op de hoogte en volg Samira

15 Juli 2014 | Indonesië, Medan

House of Zaza Zizi

Aangekomen op Medan, iedereen vroeg onze aandacht voor een taxi etc. Het eerste wat me opmerkte was de geur, van kruiden en 't rook naar Oma. Bus kunnen regelen naar het centrum van Medan. Bij de Carrefour aangekomen. Wat gegeten en de taxi gepakt naar het hotel/guesthouse. Wouden BlueBird taxi nemen maar namen een taxi met een paard erop die ook blauw was! Gelukkig wel goed terecht gekomen. We hadden heerlijk airco in de kamer, heel vriendelijk personeel en super lekker en goedkoop eten! We kregen van lokale mensen "Dodol" die ze zelf hadden gemaakt. De mensen daar waren zo aardig dat het een beetje begon te kriebelen. We werden er zelf onrustig van, alsof wij de vervelende toeristen waren. We wouden niet dat ze zich temin voelde aan ons. De meeste bediening in Nederland kan nog heel veel van ze leren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Medan

Samira

Mijn reis naar Indonesië, Sumatra, Java & Bali. Om zo mijn roots te vinden samen met mijn mijn (ook indo) vriendin :)

Actief sinds 15 Juli 2014
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 1555

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Indonesië

Landen bezocht: