Dag 2 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Samira Vrijhof - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Samira

Blijf op de hoogte en volg Samira

15 Juli 2014 | Indonesië, Medan

House of Zaza Zizi

Voor het eerst met de Becak gegaan. De man probeerde ons nog te bedriegen maar we zijn er mooi vanaf gekomen door hem geld te geven en weg te lopen, niet het geld wat hij wou dan hahah. Heel lekker gegeten bij een lokaal eettentje. We merken dat iedereen ons aankijkt en onze aandacht vraagt. Soms schreeuwen ze of roepen ze alleen Hallo, heel apart. Het verkeer is echt een chaos en voor het eerst overgestoken! Wel samen met een man die ons wou helpen, daarna alleen. Ik kreeg bijna een hart aanval zo eng! S'avonds bij "TipTop Restaurant" gegeten wat vroeger door Nederlanders was opgezet. Stonden zelf kroketten en moorkoppen etc op de kaart!

Verslag uit: Indonesië, Medan

Samira

Mijn reis naar Indonesië, Sumatra, Java & Bali. Om zo mijn roots te vinden samen met mijn mijn (ook indo) vriendin :)

Actief sinds 15 Juli 2014